Saturday, November 8, 2014

Renunta sa mai barfesti!

       Gandeste-te putin numa de cate ori ai barfit pe o persoana si aceasta situatie nu ti-a adus nimic bun poate nefericire,frustrare si treburi de genul.

In general cel mai des barfesc fetele, de curand am fost cu niste fete intr-un local nu o durat prea mult si au inceput sa barfeasca si eu stateam acolo si ma uitam la ele si am spus sa intreb ce rezolvi daca barfesti? Ea mi-a raspuns nu barfesc si eu i-am spus pai atunci ce faci? Povestesti ,,frumos" despre altcineva? Nu a mai raspuns nimic.
   Dupa aceea au venit doua fete sa discute cu ea pentru ca se cunosteau in fata ei se purta frumos ii zambea, cand au plecat a spus urmatoarele cuvinte ,, ce proasta uite cum ii imbracata, c*rva".
     Am ramas masca... cand am plecat de acolo iar s-a intalnit cu o fata dupa ce a plecat a spus ,,proasta" si cand era cu ea ii zambea se comporta frumos...

Ce fel de persoana esti? Te incadrezi in povestea de mai sus? Fie ca esti fata sau baiat? Daca nu te felicit si ma bucur pentru tine si daca esti pot spune ca ai multe de pierdut. Data viitoare cand mai brafesti pune-ti intrebarile astea inainte. Ma ajuta cu ceva ca barfesc? Castig ceva din asta? Ma duce mai departe in viata? Si poate ai sa termini cu acest obicei prost si ai sa ai numa de castigat.
      Cu cine crezi ca o sa stea cineva? Cu o persoana care numa barfeste? Sau cu cineva care emana fericire? Cel mai sigur varianta a doua tu decizi cine vrei sa fi!

                                      nu uita: ,, CE OFERI AIA AI SA PRIMESTI"

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 comments:

Post a Comment